20. maaliskuuta 2009

Kevät!

Tällä viikolla on viimein tullut sellanen tunne, että kevät on täällä. Joka päivä on ollut todella aurinkoinen ilma, vaikka ei vielä erityisen lämmin, asteita +2-10. Ihmiset ovat kyllä kulkeneet jo shortseissa, flip flopeissa ja t-paidoissa. Hui! Itse olen vielä kietoutunut kaulahuiviin ja talvitakkiin, sillä kavala tuuli viilentää ilmaa hurjasti.

Tiistaina oli St. Patrick's Day, joka on alunperin Irlannista, mutta täällä näköjään myös todella suosittu. Jo viime viikolla New Yorkissa lähes jokainen ravintola/kauppa oli koristeltu vihrein apiloin. Koko Kingston, tai ainakin Queen'sin yliopiston lähialueet oli ihan vihreänä ja kaikki ihmiset vihreisiin pukeutuneina. Meno oli hurjaa.. tuli ihan syyskuu mieleen, sillä opiskelijat olivat taas kokoontuneet pihoille, katoille ja parvekkeille nauttimaan kevätsäästä ja pelaamaan Flip Cuppia. Irlantilaiset vaihtarit järjestivät vihreät kotibileet illalla, joissa kävin piipahtamassa ja moikkaamassa tuttuja.

Tällä viikolla olen viimein päässyt taas Common Groundiin töihin ja saanut napattua lisävuoroja sähköpostista. Olin maanantaina, keskiviikkona, torstaina ja perjantainakin töissä, joten ensi viikolla pitäisi kilahtaa pikkasen dollareita tilille. Viime kuukausina olen tehnyt yhden vuoron viikossa, joten nyt olen tyytyväinen kun saan tienattua vähän enemmän. Huomaa, että on kevät tullut kun taas saa vääntää smoothtieja hurjat määrät.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti