8. maaliskuuta 2009

Takaisin Kanadassa..

Nyt olen reilun viikon verran ollut takaisin Kanadassa ja paluu arkeen on iskenyt. Kovaa. Olen ahkerasti yrittänyt ottaa kiinni opiskeluissa, kun ensin olin viikon kipeenä ennen lomavkoa ja sitten vielä ylimääräsen viikon lomalla Argentiinassa. Rästiin on siis jäänyt suhteellisen paljon kouluhommia.

Joka päivä olen aamulla käynyt tunneilla ja tuntien välissä ja iltapäivällä kirjottanut kirjallisuusanalyysiä, opiskellut kokeeseen tai kirjottanut politiikan esseitä, yömyöhään asti. Toinen politiikan essee piti palauttaa tänään (maanantaina).
Aiheena oli "Which perspective should guide efforts to spur economic development world-wide, "free trade" or "fair trade"? Siitä 10-12 sivua.
Toinen on Rousseaun poliittista filosofiaa. Yök! Se on onneksi lyhyempi, mutta heppu ei taida itsekään tietää mistä puhuu kun juuri tajusin, että mun kahden kysymyksen vastaukset on täysin ristiriidassa keskenään, vaikka ne on suoraan hänen ajatuksiaan kirjasta.

Huomenna (tiistaina) illalla lähdetään Lauran kanssa bussilla Torontosta New York Cityyn käväsemään. Edessä on siis ensin 3h bussimatka Torontoon ja sitten vielä sellaset 11h NYCiin. Sinne lentää Suomesta kaksi ihanaa kaveria, joita en ole nähnyt sitten viime elokuun. NYCissä meinaamme palloilla perjantaihin asti ja ottaa sitten bussi Bostoniin pariksi päiväksi. Tarkoitus on olla maanantaina 8:30 taas politiikan luennolla.
Tämä reissu taitaa sitten olla viimeinen matka tälle Kanada-vuodelle. Sen jälkeen on aika ja rahat loppu!
Tasan 4 vkoa tunteja jäljellä (mulla enää kolme + tämä vko NYCissä), sitten on kokeet..
ja ai niin, aikaistin paluulentoa kotiin, joten olen jo huhtikuun 20. päivä takasin Suomessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti