4. lokakuuta 2009

tangoa ja cuartetoa



Viime sunnuntaina olin ensimmäistä kertaa elämässäni tanssimassa tangoa. Kuka olisi uskonut sen päivän koittavan!?! Oltiin kolme suomalaista ja yksi argentiinalainen, joka tyytyi ottamaan valokuvia ja juomaan fernetä, eikä suostunut nousemaan tuolista. Ensin olin aivan hukassa ja ajattelin, että ei tule mitään.. mutta sitten kun osui kohdalle pari, joka osasi viedä -tango tuntuikin lasten leikiltä! :) Ehkä ensi sunnuntaina eksytään taas tänne Tsunami Tangoon.




Keskiviikkona oltiin sitten Yisen kanssa kattomassa La Barraa.. kolme tuntia jaksoi bändi vetää putkeen. Keikka oli 15v. synttärikonsertti, joten se oli yllätyksiä täynnä.




Tässä kuva mun talosta. Punasella merkkasin vielä meijän kämpän. Alakerrassa näkyy halyman -kuppila, joita kiitän internetistä. Mm. tämä halyman on auki aamusta iltaan.. -yöhön! Joten hälinää riittää.


Tässä kans vielä yksi kuva Córdoba lukuisista kirkoista. Tää on yks mun lemppari. Vielä en ole käynyt sisällä, mutta ulospäin ainakin se on tosi näyttävä!

Yise lähtee maanantaina takas Mendozaan ja mun kämppis vahtimaan siskon tyttöä, sillä sisko synnyttää maanantaina.. joten jään taas yksin ja ehkä mulla on enemmän aikaa kirjotella + vastailla maileihin.
Eilen alkoi Oktoberfest tässä lähellä yhdessä kylässä, jonne matkataan huomenna.. sitä ei kuulemma voi missata!

2 kommenttia:

  1. vitsit sä olet ruskee!! Ja mulla on kans hurja ikävä sua! Toivottavasti nähdään siis jo helmikuussa!
    xoxoxo

    VastaaPoista
  2. Jee, hyvä Annika! Tangoa! Munkin pitää se opetella, repertuaariin kuuluu nyt vasta rumba, samba, cha cha chaa ja jive :P Sit mennään takas Pariisin milongaan!

    VastaaPoista