30. joulukuuta 2009

välipäivien viettoa..

Unohdin kertoa, etta naiden ainoa jouluperinne taitaa olla naisten vaaleanpunaiset alkkarit. Siis jouluksi pitaa ostaa uudet alkkarit ja ne pitaa ehdottomasti olla vaaleanpunaiset. En tieda sen enempaa perinteesta ja sen historiasta. Isoaiti oli siis ostanut mulle kans uudet alkkarit, jotta sain ne paalle jouluaattona.

Taalla vaan viela helle jatkuu. Eilen oltiin siskojen kanssa "shoppingissa", mika tarkottaa siis, etta mennaan Mendozaan kauppakeskukseen leffaan. Kaytiin kattomassa 2012-leffa, joka ei ollut niin huono, kun olin aiemmin kuvitellut. Se oli super pitka, 2,5h, mutta aika viihdyttava ja vahan pelottavakin. Voin suositella! Leffan alkamista odottaessa kaytiin makkarista hakemassa jaatelot ja sain vihdoin frappuccinon. Nam.

Huomenna on jo uudenvuodenatto. Hanna on matkustanut Suomesta lattareihin ja matkustaa huomenna bussilla Santiagosta Mendozaan mua moikkaamaan. Ostettiin jo liput bileisiin huomiseksi. Taalla aina pojat maksaa enemman lipuista, talla kertaa me maksettiin 40 pesoa (n. 8e) ja pojat 60. Parempi mulle.

Lauantaina varmaan lahdetaan Buenos Airesiin Hannan kanssa pariks paivaks. Sielta Hanna jatkaa taas omin neuvoin Iguazulle ja ma jaan viettamaan aikaa Miinan ja Miinan kaverin kanssa.. ja sitten jatko on viela ? kunnes mun veli tulee 14. paiva. Jei.

Enaa kuukausi, niin olen takasin jo Suomessa. Toivottavasti siella on viela lunta tammikuun lopussa. Mulla ei vielakaan ole kamppaa Aberdeenissa, mutta yksi hyva vaihtoehto on jo ilmaantunut. Mulla on niin kova hinku paasta opiskelemaan, etta pois alta.

Nyt taidan lahtea uima-altaalle.. :D

1 kommentti:

  1. Moi!
    Ehditkö Suomessa käynnin aikana poiketa muualla kuin lentokentällä??

    VastaaPoista