24. joulukuuta 2009

Viikko vierahtanyt..

ja takaisin Argentiinassa ja Córdobassa olen ollut torstaista lahtien. Alunperin ei ollut tarkotus enaa tulla Córdobaan, mutta tutun ja turvallisen ympariston puutteessa paatin poiketa taalla viela ennen joulua koska se sattui olemaan matkan varrella.

Lauantaista tiistaihin nukuin joka yo bussissa, joten tiistaina kun saavuin Saltaan klo 22 illalla, en enaa viitsinyt jatkaa suoraan Córdobaan vaan jain yoksi Saltaan. Koko paiva vietettiin bussissa, tutustuin pariin brittiin ja yhteen aussiin, joiden kanssa sitten loysin hostellille. Keskiviikko meni Saltassa kappaillessa, Pohjois-Argentiinassa siis. Oli kuuma ja hiostava ilma, istuin mm. 2h nettikahvilassa vaantamassa yhta kaannostyota, joka piti lahettaa yliopistolle. Olin jo kaynyt Saltassa aiemmin, vuonna 2005, joten mikaan uusi kaupunki se ei mulle ollut.

Vuoristomaisemia.


Suolaa.


Saltan katedraali.


Torstaina olin viimein tutuilla kulmilla Córdobassa ja kaveri tuli hakemaan mut bussiasemalta. Kuus paivaa Córdobassa meni siivilla, kavereita nahden ja chillaillen mm. uima-altaalla, paivina jolloin ei ollut myrskya. En ollut kertonut lahes kellekaan, etta olin menossa takas, joten kaikki oli allikalla lyotyja, koska osa luuli, etta olin mennyt jo takas Suomeen jopa.

Nyt sitten jouluksi Mendozaan.



edit:
tässä vielä kartta hahmottamaan viimeisten viikkojen matkaa:

Näytä marraskuun pieni lattari excursio suuremmalla kartalla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti