8. lokakuuta 2009

Shoppailu aina piristää..

Viime päivät on ollu vähän synkkiä. Ulkona on kyllä paistanut aurinko, mutta siitä lähtien kun Yise lähti, oon ollut aivan älyttömän tylsistynyt ja yksinäinen. Tiistaina ja keskivkona olin töissä vaan n. tunnin verran illalla kokouksissa, joten mulla on ollut vapaa-aikaa enemmän kun tarpeeksi. Lisäksi olen nyt viikon verran ollut flunssassa, joten aika heikosti oon jaksanut tehdä yhtään mitään.

Tänään onneksi aamulla piiiitkästä aikaa juttelin messengerissä rakkaan kaverin kanssa, mikä piristi pikkasen, tai aika paljon. Sen jälkeen lähdin keskustaan hoitamaan asioita. Tarvitsen nimittäin työhanskat ja sadesuojan (sellanen kaapu?!!) -VIITTA? viikonloppua varten, jolloin meillä on Techon Rakennusvkonloppu. Rakennetaan siis kahdessa eri barriossa yhteensä vissiin 20 taloa. Perjantaina lähdetään illalla ja tullaan takaisin vasta maanantaina illalla, koska maanantai on jostain syystä vapaapäivä täällä. On siis pidennetty viikonloppu rakennushommien parissa.. tulen varmasti tutustumaan uusiin ihmisiin ja oppimaan uusia juttuja.

Keskusta on täynnä sellasia aikakaus- ja päivälehtiä myyviä ständejä -niitä on joka kadun kulmassa. Yhden ohi kävellessä korviin kantautui myyjän laulu "un día que me quieren, me van a comprar 500 diarios..." (=Joku päivä kun minua rakastetaan/rakastatte, minulta ostetaan/ostatte 500 sanomalehteä). Kaikkia ohikulkijoita vähintäänkin hymyilytti.

Samalla löysin keskustasta uudet legginssit, jotka on lähinnä etelänmatkaa varten kun parin viikon päästä lähden tutustumaan Puerto Madryniin, jonne mennään bongaamaan valaita ja pingviinejä parin kaverin kanssa. Löysin myös kumisaappaat 6 erkillä. Hienot tummanpunaiset sellaiset. Niitä luultavasti tarvitsen kans vkonloppuna rakennushommissa. Ne tulee tarpeeseen joka tapauksessa, sillä en omista kumppareita. Löysin kans 17 erkillä (100 pesoa) alennuksesta hienon vetoketjullisen collagehupparin JA ruskean toppatakin. Siis maksoin hupparista ja takista 17 euroa yhteensä. Wau. Mikä muu voisikaan saada näin hyvälle mielelle? :)

Niin.. vielä se, että nyt Pete (veli) osti lentoliput ja tulee tänne tammikuussa! Juhuu!

Nyt lähden kohta taas toimistolle, josta jatketaan Campo de la Ribera-barrioon, missä torstaisin on käynnissä kampaamokurssi n. 18 naapuruston asukkaalle.

3 kommenttia:

  1. onpa ikävää että olet yksinäinen, lue vaikka petran lähettämä sähköposti, se saattaa helpottaa

    VastaaPoista
  2. Kiitti Annika mailista. Oli taas tosi jännää lukea. Tollasia synkkiä päiviä on aina (etenkin Suomessa :D). Mulla oli viime viikolla yks päivä ku ei ollut mtn ohjelmaa eikä ees mtn koulujuttuja just sillon. Olin niiiin masentunut ja huonolla tuulella. Muutenkin koulu ärsyttää tällä hetkellä, joten toivon että pääsen sinne Kreikkaan vähäks aikaa opiskelee.

    Harmittaa ihan sikana että mä en nyt pääse sinne Argentiinaan. Olisi ollut niin mahtava tilaisuus. Aika vaan loppuu (enkä muuten vissiin ehdi sinne Skotlantiinkaan), eikä rahat oikeen riitä (etenkin kun yritän nyt vähän säästää Kreikkaa varten, jos nyt sinne sit meen :D)....

    Nauti sun argentiina-ajasta! Kun tuut sieltä takas oot taas miljoona kokemusta rikkaampi!

    (ja vitsi mä oon kade siitä etelä-argentiina reissusta!)

    Besitos!

    VastaaPoista
  3. haha, tää on niin telepatiaa. Mun piti kans kirjottaa kuinka sun kans juttelu ja shoppailu piristi mun päivää :)

    VastaaPoista