24. lokakuuta 2011

Coldplay fiilistelyä

Satuinpa tänään kuuntelemaan Coldplaytä ihan olan takaa pitkästä aikaa. Musiikki ja eri biisit on mun mielessä aina visusti kytkeytyneet johonkin hetkeen tai elämänvaiheeseen. Tän illan Viva la Vidat ja kumppanit sai mut saman tien takaisin kolmen vuoden taa tähän aikaan. Kanadaan. Coldplayn konserttiin ja koko vaihtarivuoteen Kingstoniin. Voi niitä aikoja..


Violet Hill.



Vaikka joskus haikailen niiden aikojen perään, en kuitenkaan ehkä haluaisi aikakonetta, jolla matkustaa kolmen vuoden taa. Ehkä. 

3 kommenttia:

  1. Mulla tulee kans ihan aina Fix Youstä vaihtarivuosi mieleen. Istuin koneessa takaisin Suomeen päin ja pillahdin itkuun out of the blue aterian yllä, kun Fix you pärähti ipodista..

    Harvoin kadun mitään tehtyä tai tekemätöntä, mutta vuonna 2006 olin Sydneyssä samaan aikaan kuin Coldplay enkä järjenjättiläisenä mennyt keikalle... Noh, kaks kertaa nähty sen jälkeen ja jouluna uudestaan :) Ja eilen tuli vielä uusi levy, jayyy!

    VastaaPoista
  2. Voi, se on kyllä paha biisi! :)
    Olen kade kun pääset sinne keikalle.. mutta ehdottomasti suuntaan vielä uudestaan Coldplayta livenä kuuntelemaan. Joku päivä!
    Pitääkin tutustua tohon uuteen levyyn.

    VastaaPoista
  3. Minä olen jakanut sinulle A Blog With Substance-tunnustuksen blogissani ♥ http://www.rantapallo.fi/sarrrri/2011/11/03/8-tunnustusta/

    VastaaPoista